»V svoji zgodbi z naslovom Jezdec na vedru prikazal aktualno socialno sliko oholosti in cinizma bogatih.«
»Moje slike nimajo zgodb in jih tudi nočem. Za zgodbe je bolj literatura kot slikarstvo.«
»V današnjem svetu, ki je videti bolj zaprt in deljen kot kadar koli prej, potrebujemo zgodbe, ki preizprašujejo ta status quo. Tako se tudi liki v filmu spoprijemajo z vzorci, v katere so potisnjeni tako ali drugače. Vse prepogosto pozabljamo, da je identiteta, ki jo nosimo kot posamezniki, nekaj, kar se spreminja in oblikuje na podlagi lastnih odločitev, ki jih na poti življenja sprejemamo. Film se tako ukvarja z upanjem, osebnimi prepričanji in idejo o svobodi, v svojem bistvu pa govori o spremembi – možnosti, ki jo imamo vsi.«
»Odlična geriatrična grozljivka, ki zadene v živo in daje misliti o počasni in neizogibni pogubi, ki prihaja z leti.«
»Najbolj angažirano dejanje je, da si upaš spregovoriti o ljubezni, brez ironične distance, brez cinizma.«
»Ne zanimajo me zgodbe ljudi, katerih imena in priimki skupaj z letnicama rojstva in smrti so po naključju postali naslovi mojih slik, in naslovi slik ne vplivajo na končno vizualno podobo.«
»Za mizo bi moralo sesti veliko ljudi, se potopiti v zgodbo in znova najti njegov glas. To je, kot če bi bila v Goyevi sliki luknja.«
»Film govori o upanju, osebnem prepričanju in ideji svobode, a v središču je sprememba – možnost, ki jo imamo vsi.«
»S presenetljivo zrelim nastopom izkazuje razočaranje mladeniča nad življenjem, ki ga je preizkusilo, čeprav ga sam še ni v polnosti izkusil.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju