»V svoji zgodbi z naslovom Jezdec na vedru prikazal aktualno socialno sliko oholosti in cinizma bogatih.«
»V današnjem svetu, ki je videti bolj zaprt in deljen kot kadar koli prej, potrebujemo zgodbe, ki preizprašujejo ta status quo. Tako se tudi liki v filmu spoprijemajo z vzorci, v katere so potisnjeni tako ali drugače. Vse prepogosto pozabljamo, da je identiteta, ki jo nosimo kot posamezniki, nekaj, kar se spreminja in oblikuje na podlagi lastnih odločitev, ki jih na poti življenja sprejemamo. Film se tako ukvarja z upanjem, osebnimi prepričanji in idejo o svobodi, v svojem bistvu pa govori o spremembi – možnosti, ki jo imamo vsi.«
»Najbolj angažirano dejanje je, da si upaš spregovoriti o ljubezni, brez ironične distance, brez cinizma.«
»Ne zanimajo me zgodbe ljudi, katerih imena in priimki skupaj z letnicama rojstva in smrti so po naključju postali naslovi mojih slik, in naslovi slik ne vplivajo na končno vizualno podobo.«
»Za mizo bi moralo sesti veliko ljudi, se potopiti v zgodbo in znova najti njegov glas. To je, kot če bi bila v Goyevi sliki luknja.«
»Konje so vadili, da so imeli / težišče zadaj in lažje izvajali / p o s k o k i n p o k l o n, / princu v pozdrav so jezdeci / dvignili konja na zadnje noge / in nato še v skok z brco nazaj.«
»Film govori o upanju, osebnem prepričanju in ideji svobode, a v središču je sprememba – možnost, ki jo imamo vsi.«
»S presenetljivo zrelim nastopom izkazuje razočaranje mladeniča nad življenjem, ki ga je preizkusilo, čeprav ga sam še ni v polnosti izkusil.«
»V tej celotni zgodbi je socialni dialog tisti, ki je potegnil kratko.«
»Zgodbo Jezdecev lahko osebno doživijo na vseh kontinentih, brez kakršnega koli poznavanja konteksta družbene realnosti regije, kar je zelo pomembno za našo mednarodno žirijo kritikov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju